.

اخبار

.

برگزاری نشست مشترک با مدیران سازمان استاندارد استان تهران

1399/2/31 چهارشنبه
نشست مشترک مدیران ارشد نظام مهندسی ساختمان استان تهران و اداره کل استاندارد استان تشکیل شد.
 به گزارش روابط عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران نشستی مشترک با حضور مهندس سعید سعیدیان رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، جمعی از اعضای هیئت‌مدیره سازمان، آقای دکتر محمدرضا طاهری مدیرکل و مدیران و معاونان اداره استاندارد استان تهران برگزار شد. این جلسه باهدف بررسی و نظارت بر مصالح و فرآیند ساختمان و ایجاد بستر مناسب به منظور تبادل تفاهم‌نامه فی‌مابین، تشکیل شد و طرفین به بحث و تبادل‌نظر پرداختند. مهندس سعید سعیدیان رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، با اظهار خرسندی از اثرات و ثمره آینده این نشست تأکید کرد امیدواریم در آینده از تأثیرگذاران این عرصه و کارشناسان دو طرف استفاده شود و موضوعات مطروحه در جلسات کارشناسی، ارزیابی  و فرایند اجرای آن بررسی و کارشناسان با در نظر گرفتن معایب و مزایا و ارائه راهکار برای مشکلات احتمالی به جمع‌بندی صحیح و کارشناسی برسند. مهندس سعیدیان ضمن تأکید بر اهمیت کار اظهار امیدواری کرد به‌صورت جامع  موضوع بررسی و منجر به تبادل یک تفاهم‌نامه خوب و  مؤثر شود. رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران با مطروح نمودن موضوع فرهنگ‌سازی، ادامه داد: باید  ضمن نظارت صحیح و ارزیابی و کنترل استانداردسازی، به بحث فرهنگ‌سازی نیز توجه کنیم چراکه موضوع فرهنگ‌سازی می‌تواند ما را در اجرای هر چه‌بهتر کمک نماید
دکتر طاهریان مدیرکل استانداردسازی استان تهران نیز تشکیل چنین جلساتی را در راستای هم‌افزایی و استفاده از توان و پتانسیل دو سازمان عنوان نمود و اعلام کرد: دو طرف با همکاری می‌توانند به کیفیت ساخت‌وسازها کمک کنند.
وی به بابیان اینکه کالاها همان‌گونه که مطابق استاندارد ساخته می‌شوند باید مطابق استاندارد نیز مصرف شوند، نظارت‌هایی صورت بگیرد که کالاهای غیراستاندارد وارد کارگاه‌های ساختمانی نشود. طاهریان همچنین اظهار امیدواری کرد با اجرایی شدن و صدور شناسنامه فنی برای همه ساختمان‌ها و اعلام مصالح استفاده‌شده و درج در شناسنامه فنی گامی مؤثر در این زمینه برداشته شود.
 همچنین در این جلسه موضوعاتی چون فرایند دوره‌های آموزشی  موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.
در پایان، جلسه با اهدای احکام کارگروه‌های اجرایی کمیته استاندارد به پایان رسید.
 
آرشیو
عكس هاي مرتبط :
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر