اخبار و اطلاعیه ها
.

الزام بارگذاری نقشه‌های طراحی در سامانه ماده 33 دفاتر نمایندگی سازمان

1398/7/20 شنبه

جلسه توجیهی بارگذاری نقشه‌های طراحی در سامانه ماده ۳۳ دفاتر نمایندگی سازمان روز یکشنبه ۷ مهر ماه ۹۸ ساعت ۱۰ صبح با حضور اعضای هیأت مدیره، آقایان مهندس مجید گودرزی، مهندس سیامک الهی‌فر و مهندس مجتبی صابر، معاونت‌های دفاتر نمایندگی و برنامه‌ریزی و سیستم‌ها، مدیران مربوطه و کارشناسان دفاتر نمایندگی در محل سالن جلسات طبقه چهارم ساختمان مرکزی برگزار گردید.

در این جلسه مهندس مجید گودرزی، رئیس کمیسیون سیاست ‌گذاری امور دفاتر نمایندگی به استناد پیشنهاد کمیسیون مذکور و دستور ریاست محترم سازمان، بر ضرورت بارگذاری نقشه‌های طراحی جهت دسترسی ناظران پروژه و سازمان با هدف کنترل طراحی‌ها و انطباق اجرا با نقشه‌ها و همچنین مستندسازی مدارک پروژه تأکید کرد. ایشان در ادامه گفت از تاریخ 14 مهر ماه ۹۸ کلیه دفاتر نمایندگی سازمان، مستندات ارائه شده توسط مالک شامل نقشه‌های ممهور به مهر طراح و CD حاوی نقشه‌های اسکن شده را تحویل گرفته و پس از انطباق نسخه فیزیکی نقشه‌ها و محتویات CD نسبت به بارگذاری فایل pdf نقشه‌ها در سامانه ماده ۳۳ اقدام خواهند کرد و این بارگذاری پیش از معرفی ناظر انجام می‌شود.

قابل ذکر است در این جلسه توضیحات لازم در خصوص نحوه بارگذاری نقشه‌های طراحی در سامانه توسط شرکت پشتیبان نرم افزار به کارشناسان حاضر در جلسه ارائه شد.

آرشیو
عكس هاي مرتبط :
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر