اعلانات ترحیم

.

پیام تسلیت رئیس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران در پی درگذشت استاد دکتر منصور سپهری مقدم

1399/2/3 چهارشنبه
 در پی درگذشت استاد دکتر منصور سپهری مقدم، پيام تسلیتی از سوی مهندس سعيد سعيديان،رئیس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران صادر شد.متن پیام تسلیت رئیس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران به شرح ذیل است
«کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام»
از شمار دو چشم یک تن کم  و ز شمار خرد هزاران بیش »با کمال تاسف و تاثر،ساعاتی قبل مطلع شدم ،امروز سوم اردیبهشت ماه همزمان با روز معمار ،استاد فرهیخته و مبرز ،دکتر منصور سپهری مقدم ،معمار توانمند و برجسته کشور و استاد دانشگاه علم و صنعت که سهم بزرگی در آموزش و تربیت بسیاری از زنان و مردان معمار امروز این سرزمین داشتند، دعوت حق را لبیک گفته و به جاودانگی و ملکوت اعلا پیوسته اند. بر خود لازم می دانم ،به نمایندگی از سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران،درگذشت  این استاد گرانقدر را به خانواده محترم ایشان، جامعه مهندسی و معماری کشور،مجموعه علمی و دانشگاهی کشور و همکاران و شاگردان ایشان ،صمیمانه تسلیت عرض نمایم.
 برای آن عزیز سفر کرده به دیار قرب الهی،علو درجات و رحمت واسعه وبرای خانواده محترم آن استاد گرانقدر ،صبر و شکیبایی همراه با سلامتی ،تندرستی ،طول عمر با عزت و سعادت ،مسئلت می نمایم.

سعيد سعيديان
رئیس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران

  گفتنی است،زنده یاد،استاد دکتر منصور سپهری مقدم،در مراسم بزرگداشت روز مهندس سازمان در اسفند ماه سال ۹۵ به عنوان استاد برجسته و پیشکسوت معماری انتخاب شده بودند.
آرشیو
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر