اطلاعیه ها

.

نحوه ثبت نام و برگزاری دوره های جبرانی کسر نمره آزمون مهر 1402

1403/1/25 شنبه
پیرو اطلاعیه سازمان در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی برای شرکت‌کنندگان آزمون ورود به حرفه مهندسی مهرماه  1402که نمره 48 یا 49 را کسب نموده‌اند، جهت شرکت در دوره‌های آموزشی کسر نمره ، فقط با مراجعه به سامانه آموزش سازمان به آدرس edu.tceo.ir در دوره‌های آموزشی موردنیاز ثبت‌نام نمایند.  

 رعایت نکات ذیل قبل از ثبت‌نام در دوره‌ها الزامی است :
  1. دوره‌های آموزشی اعلام‌شده در این اطلاعیه، فقط برای آن گروه از شرکت‌کنندگان آزمون ورود به حرفه مهندسی مهر 1402 است که نمره 48 یا 49 را کسب نموده‌اند. لذا سایر شرکت‌کنندگان محترم، مشمول این موضوع نبوده و شرکت آنان در این دوره‌ها، تأثیری در قبولی آنان نخواهد داشت.
  2.  این دوره‌های آموزشی، مجزا از دوره‌های آموزشی ارتقا پایه است و لذا متقاضیان ارتقا پایه، به‌هیچ‌وجه در دوره‌های اعلام‌شده در این اطلاعیه، ثبت‌نام ننمایند و در صورت ثبت‌نام، مسئولیت عدم پذیرش دوره‌های آنان ، بر عهده ایشان باشد.
  3. جهت مشاهده متن ابلاغیه دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در خصوص تعداد دوره‌های آموزشی جبرانی موردنیاز در هر صلاحیت، می‌توانید اینجا کلیک نمایید. تأکید می‌گردد که متقاضیان محترم، حتماً متن ابلاغیه و دستورالعمل آن را به‌دقت مطالعه نمایند.
  4. متقاضیان صلاحیت اجرا در رشته عمران و معماری که مشمول این دستورالعمل می‌باشند، پس از طی جبرانی موردنیاز و تائید قبولی نهایی از طرف دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، باید 84 ساعت دوره آموزشی ورود به حرفه اجرا را نیز بگذرانند که پس از اعلام قبولی افراد از طرف دفتر مقررات ملی، خواهد بود.
آرشیو
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ
بيشتر