.

اخبار

.

رایزنی های رئیس سازمان برای اختصاص واکسن مهندسان؛ میرجعفری از ریاست محترم جمهوری تقاضای استمداد کرد

1400/5/24 یکشنبه

مهندس سید علیرضا میرجعفری رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران با نگارش نامه‌های جداگانه‌ای خطاب به استاندار، فرمانده ستاد مبارزه با کرونا و ریاست محترم جمهوری خواستار قرارگیری جامعه مهندسان ساختمان در اولویت دریافت واکسن کرونا شد.

به گزارش روابط‌عمومی نظام‌مهندسی تهران، مهندس سید علیرضا میرجعفری رئیس سازمان در مکاتبات جداگانه‌ای با استاندار تهران، فرمانده ستاد مبارزه با کرونای استان و ریاست محترم جمهور، خواستار تأمین فوری واکسن و اولویت تزریق برای جامعه مهندسان شد.

در نامه رئیس سازمان خطاب به محسنی بندپی استاندار و علیرضا زالی فرمانده ستاد مبارزه با کرونای استان، با اشاره به ضرورت حضور تمام‌وقت مهندسان ناظر در پروژه‌های ساختمانی برای تضمین کیفیت ساخت، آمده است: بخش عمده‌ای از مهندسان ساختمان در معرض خطر سنگین و شرایط پُر ریسک ابتلا به کرونا در کارگاه‌های ساختمانی هستند.


 
مهندس میرجعفری در ادامه با تأکید بر اینکه روند نظارت بر اجرای ساختمان قابل تعلیق یا تعویق نمی‌باشد، اضافه کرده است: خواهشمند است با قید فوریت درخصوص قرارگیری فهرست مهندسان ساختمان در بین اولویت‌های اصلی دریافت واکسیناسیون کرونا، دستورات مقتضی را صادر فرمایید.

رئیس سازمان هم‌چنین در نامه دیگری که خطاب به حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان ارسال کرده، تأکید کرده است: کاهش حضور مهندسان ساختمان در عرصه نظارتی ناگزیر باعث کاهش کیفیت ساخت و بالتبع خسران عمومی جامعه را در پی خواهد داشت.


 
میرجعفری در پایان این نامه از ریاست محترم جمهور درخواست کرده تا با قید فوریت دستورات لازم برای قرارگیری جامعه مهندسان ساختمان در اولویت‌های تزریق واکسن کرونا را صادر کند.

اتنهای پیام/
آرشیو
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر