اخبار و اطلاعیه ها
.

برگزاری نشست هم اندیشی اعضای هیأت مدیره مکانیک با اعضای رشته مکانیک سازمان

1398/11/21 دوشنبه
نشست هم اندیشی ریاست سازمان و اعضای هیأت مدیره مکانیک با اعضای حقیقی رشته مکانیک پنج شنبه 17 آبان ماه در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، این نشست با حضور مهندس سعید سعیدیان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، تعدادی از اعضای هیأت مدیره آقایان مهندسان سیدعلیرضا میرجعفری، حسین اکبریان راد، محسن جعفری فشارکی، مجید گودرزی، مجتبی صابر و مدیران سازمان  تشکیل شد.
مهندس سیدعلیرضا میرجعفری عضو هیأت مدیره سازمان در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به مدعوین، هدف از تشکیل این جلسه را گفت و شنود مستقیم اعضاء مکانیک با هیأت مدیره و ارتقاء دانش حرفه ای اعضای مکانیک سازمان مباحث مکانیک و آمادگی جهت پیگیری درخواست اعضاء از هیأت مدیره پرداختند و به سوالات حاضران پاسخ دادند.
در این نشست به ارائه گزارش عملکرد هیأت مدیره سازمان در دوره هشتم توسط مهندس سید علیرضا میرجعفری، مهندس حسین اکبریان راد و مهندس محسن جعفری فشارکی پرداختند، که از جمله محورهای مطرح شده می توان به افزایش تعرفه حق الزحمه مهندسان مکانیک، ماده 33، گاز فشار قوی، ارجاع گاز فشار قوی به مهندسان مکانیک و آموزش گاز فشار قوی به برای اعضای حقیقی مکانیک و فراهم کردن بسترهای لازم به منظور استفاده از تمام توان متخصصین ذیصلاح مکانیک در پروژه‌های ساختمانی و نیز بحث و بررسی راهکارهای گسترش دامنه فعالیت مهندسان مکانیک عضو سازمان نظام مهندسی در پروژه‌های مکان محور برگزار گردید.
در ادامه مهندس سعیدیان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز ضمن خوش آمد گویی به مدعوین حاضر در جلسه اظهار داشت: هیأت رئیسه تمام تلاش خود را برای ارتقای جایگاه مهندسان مکانیک با الزام استفاده از خدمات آنان در کنار سایر رشته ها معطوف نموده است که نگاه هوشمندانه مهندسان مکانیک در فضاهای مسکونی در راستای رعایت مفاد و مقررات ملی ساختمان از آن جمله می باشد.
وی در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در هیأت مدیره دوره هشتم پرداخت.
مهندس سعیدیان افزود: امیدواریم با رونمایی از تفاهم نامه شناسنامه فنی ملکی، برق اماکن، بتوانیم با چهار ناظره کردن تمام پروژه های ساختمانی باعث افزایش کیفیت ساخت و ساز شویم.
مهندس سعیدیان خاطر نشان کرد فیشی کردن کارها از نکات مهم و ضروری این تفاهم نامه است که بایستی به آن پرداخته شود.
مهندس میرجعفری عضو هیأت مدیره سازمان در ادامه افزود : تمام مساعی و تلاش ما در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برای دستیابی به جایگاه شایسته و مرجعیت حرفه‌ای در توسعه صنعت ساختمان، رشد و اعتلای حرفه‌ای مهندسان ساختمان به ویژه مهندسان مکانیک، ارتقای توان مهندسی، نوآوری و پرورش ایده‌های ناب و خلاقانه در ساخت مسکن ایمن، توأم با آرامش و آسایش برای شهروندان و افزایش رضایتمندی اعضاءاست.
در خاتمه اعضای هیأت مدیره مباحثی را ارائه و شرح دادند و با حاضران به بحث و تبادل نظر پرداختندو به سوالات شرکت کنندگان و حضار پاسخ دادند.
آرشیو
عكس هاي مرتبط :
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر