اطلاعیه ها

.

آخرین آمار تیکت‌های ارسالی اعضا و وضعیت پاسخگویی به آنها

1400/1/25 چهارشنبه

اعضای محترم سازمان می‌توانند با مراجعه به سامانه تیکت در کارتابل ناظران نسبت به طرح سؤال و پیگیری آن از بخش‌های مختلف سازمان اقدام نمایند


به گزارش روابط‌عمومی نظام‌مهندسی تهران، فرایند پاسخگویی به تیکت‌های ارسالی ادامه دارد. اعضای محترم سازمان می‌توانند در شرایط حساس کرونایی بویژه با مراجعه به سامانه ارسال تیکت در کارتابل کاربری خود در سامانه ناظران، نسبت به طرح سؤال و پیگیری آن از بخش‌های مختلف سازمان اقدام نمایند. کارشناسان واحد مربوط بعد از بررسی موضوع حداکثر ظرف 48 ساعت پاسخگوی سؤالات شما هستند.

بر اساس این گزارش تا روز گذشته بیش از 99223 تیکت برای بخش‌های مختلف سازمان توسط اعضای محترم ارسال شده است. کارمندان واحدهای مختلف سازمان تلاش کردند بیشتر این تیکت‌ها را تعیین تکلیف کرده و پاسخ دهند. در جدول زیر آمار کل تیکت‌های دریافتی برای چند بخش پُرمراجع سازمان قابل ملاحظه است:




انتهای پیام/
 
آرشیو
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر