.

اخبار

.

مهندس عضو سازمان برای فتح قله 8463 متری ماکالو راهی نپال شد

1400/1/26 پنجشنبه
مهندس مرتضی رمضانی،عضو کوهنورد سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، راهی نپال شد.
مهندس مرتضی رمضانی، عضو کوهنورد سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران که تصمیم دارد با سفر به نپال پرچم این سازمان را بر فراز قله ماکالو، به اهتزاز درآورد، طی مراسمی، مورد بدرقه رئیس و جمعی از اعضای هیأت مدیره سازمان، قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، مهندس سید علیرضا میر جعفری ورزش را، راهی برای مقابله با ناهنجاری‌ها عنوان نمود و افزود: روحیه ورزشی که در بین اعضای سازمان وجود دارد، در افزایش شادابی و نشاط این جامعه، تأثیرگذار است. میر جعفری ادامه داد: این‌که اعضای سازمان باوجود مشکلاتی که در صنف وجود دارد، می‌توانند موفقیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف کسب نمایند قابل‌تحسین است.

رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران با آرزوی موفقیت برای مهندس رمضانی، پرچم سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران را برای برافراشته شدن در پنجمین قله بلند جهان، به ایشان اهدا نمود.
گفتنی است، ماکالو کوهی منفرد، واقع در 22 کیلومتری شرق کوه اورست با ظاهری شبیه به هرم چهاروجهی و یکی از قله‌های سخت جهان محسوب می‌شود که پذیرای یکی از اعضای سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران خواهد بود.
رمضانی، دانش‌آموخته رشته عمران و عضو پایه‌یک سازمان است که صعود به قله‌های 8516 متری لوتسه، 7719 متری کنگور، 8080 گاشربروم، 8162 متری دائولاگیری،8162 متری کورژنفسکایا، 7595 متری کومونیزم، 7150 متری لنین و البروس در کارنامه ورزشی خود دارد و در سال 1395 موفق به کسب مدال برنز آسیایی جهت صعود به قله خانتنگری قزاقستان شد.
آرشیو
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر