.

اخبار

.

مراسم تقدیر از اعضای کارگروه‌های کمیته سازندگان برگزار شد.

1399/12/19 سه‌شنبه

روز دوشنبه، طی مراسمی روز 18 اسفند با اهدای لوح سپاس، از اعضا کارگروه‌های کمیته سازندگان سازمان، تقدیر و تشکر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، این مراسم با حضور سید علیرضا میر جعفری رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، سیامک الهی فر دبیر هیأت مدیره سازمان، مجتبی صابر رئیس کمیته سازندگان، حسام‌الدین راقی و علی‌اکبر نبی ئی از اعضای هیأت مدیره سازمان و جمعی از اعضای کارگروه کمیته سازندگان، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، برگزار شد.

مهندس سید علیرضا میر جعفری ضمن تقدیر و تشکر از کمیته سازندگان و اعضای کارگروه‌های این کمیته بر لزوم حضور سازندگان ذی‌صلاح تأکید کرد.

میر جعفری گفت: در مورد حضور سازندگان ذی‌صلاح در کارگاه‌های ساختمانی مصمم هستیم و گزارش خلاف ناظران برای کارگاه‌های فاقد سازنده ذی‌صلاح، الزامی است.

رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران با اشاره به لزوم ارتباط و هماهنگی کمیته سازندگان ذی‌صلاح و واحد بازرسی سازمان افزود: بازرسان سازمان، ساختمان‌ها را پایش و لیست ناظرانی که عدم حضور سازنده ذی‌صلاح را گزارش نداده‌اند، جهت معرفی به شورای انتظامی ارائه نمایند.

سید علیرضا میر جعفری در بخش دیگری از سخنان خود، بر خدمات صحیح و بی‌شائبه سازندگان ذی‌صلاح نیز تأکید و با اشاره به شکست قیمت‌ها در این حوزه از آن‌ها خواست: در برابر هرگونه قیمت‌شکنی با ایستند. وی ارائه خدمات مهندسی زیر قیمت مصوب را تضعیف جامعه مهندسی عنوان کرد و بر اتحاد و مطالبه گری اعضا در این خصوص تأکید نمود.

مجتبی صابر نیز ضمن ارائه گزارشی از فرایند تبادل تفاهم‌نامه با شهرداری به لزوم همکاری‌های فی‌مابین مسئولین و اعضای سازمان برای اجرایی شدن این تفاهم‌نامه تأکید کرد.
رئیس کمیته سازندگان ضمن قدردانی از تمام کسانی که سازمان را برای تبادل این تفاهم‌نامه همراهی کردند، سازنده ذی‌صلاح را حلقه مفقوده صنعت ساختمان برشمرد و بابیان این‌که سازنده ذی‌صلاح بخشی از قانون نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان است که عدم اجرای آن، خلاف قانون بوده است، اظهار امیدواری کرد: با حضور سازندگان صاحب صلاحیت شاهد اعتلای روزافزون جامعه مهندسی و بهبود ساخت‌وسازهای شهری باشیم.
آرشیو
عكس هاي مرتبط :
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر