.

اخبار

.

مراسم تقدیر از رؤسای دفاتر نمایندگی برگزار شد

1399/12/18 دوشنبه

طی مراسمی از رؤسای فعلی و سابق دفاتر نمایندگی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران تقدیر شد.

به گزارش روابط سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، امروز دوشنبه 18 اسفندماه، با حضور رئیس و جمعی از اعضای هیأت مدیره، طی مراسمی، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، از رؤسای فعلی و سابق دفاتر نمایندگی سازمان، در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی، تقدیر شد.


مهندس سید علیرضا میر جعفری ،رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های رؤسا و کارکنان دفاتر نمایندگی، به تلاش و همت بیش‌ازپیش، تأکید کرد.

رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران ادامه داد: رؤسای دفاتر، نمایندگان سازمان و اعضای سازمان در دفاتر نمایندگی هستند و باید حافظ منافع آن‌ها باشند.

میر جعفری با اشاره به نظم کارکنان سازمان افزود: همه کارکنان، چه در ساختمان مرکزی و چه در دفاتر نمایندگی موظف به نظم در ورود و خروج و پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب‌رجوع هستند و قطعاً با متخلف برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات پیش رو در سال آینده پرداخت و ادامه داد: وظایف همه حضور و تشویق به حضور حداکثری در انتخابات است ولی موضع‌گیری له و یا علیه کاندیداها، غیرقانونی است.

مهندس سید محمد هاشمی، نائب رئیس اول سازمان نیز، با اشاره به خرید ملک دفاتر نمایندگی، گفت: در این خصوص باید مثبت اندیشید و مسیر را برای گسترش و بهبود شرایط سازمان تسهیل کرد.

مهندس سعیدیان، عضو هیات مدیره سازمان نیز، برگزاری این نشست را لازم و ضروری عنوان نمود و از تلاش‌های رؤسای دفاتر قدردانی کرد. سعیدیان همچنین با کسب حلالیت از رؤسای دفاتر نمایندگی، اظهار امیدواری کرد، با تلاش، پشتکار و همت کارکنان و مدیران سازمان، شاهد اعتلای بیش‌ازپیش سازمان نظام‌مهندسی باشیم.

 مهندس پیام رئیسی نائب رئیس دوم سازمان، مهندس سیامک الهی فر دبیر و عضو هیأت مدیره، مهندس مجید گودرزی رئیس کمیسیون دفاتر نمایندگی، مهندس مهیار فرنیا،مهندس حسن یگانگی، مهندس مجتبی صابر و مهندس جهانگیر رستم زاده از اعضای هیات مدیره سازمان نیز هر یک به‌صورت جداگانه به تقدیر و تشکر از زحمات رؤسا و کارکنان دفاتر نمایندگی پرداختند.
گفتنی است، موضوع خرید دفاتر نمایندگی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

هم‌چنین در پایان این مراسم، با اهدای لوح سپاس از رؤسای فعلی و سابق دفاتر نمایندگی، تقدیر شد.
آرشیو
عكس هاي مرتبط :
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر