اخبار
ضرورت مراعات بخشنامه‌های وزارتی؛ عبدی: منتخبان فرصت کوتاه خدمت به مهندسان را قدر بدانند رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام‌مهندسی کشور در آئین اعطای اعتبارنامه به منتخبان جدید تأکید کرد فرصت خدمت به جامعه مهندسی خیلی زود تمام خواهد شد. مهندس عبدی قهرودی رئیس دستگاه نظارت انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان کشور در آیین اعطای اعتبارنامه منتخبان عضویت در نهمین دوره هیأت‌مدیره سازمان به ایراد سخن پرداخت.

وی با اشاره به این‌که فرصت خدمت‌رسانی به جامعه مهندسی محدود است، بیان داشت: حتماً اعضای سابق هیأت‌مدیره تأیید می‌کنند. زمان خیلی زود می‌گذرد. نباید لحظه‌ها را برای تکریم مهندسان از دست داد.

عبدی در ادامه با یادآوری انتظاراتی که عموم مردم از مهندسان ساختمان بعنوان فرهیختگان جامعه دارند، افزود: در داخل خانواده مهندسی نیز مطالبات فراوانی وجود دارد که باید به آنها پرداخت.

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی وزارت راه‌وشهرسازی ضمن تأکید بر این‌که امروز هم مالکان، هم مهندسان ناظر هم وزارت‌خانه نقدهای جدی به اوضاع نظام مهندسی دارند، از منتخبان خواست نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی بابیان این‌که این دوره برگزاری انتخابات به‌صورت آنلاین موجبات مشارکت تاریخی جامعه مهندسی را فراهم کرد، تأکید کرد: همین آرای پُرشمار مسؤلیت منتخبان اعضای جدید هیأت‌مدیره را بسیار سنگین می‌کند.

عبدی در ادامه به سیاست‌های جدید وزارت راه‌وشهرسازی اشاره و خاطرنشان کرد: بدون شک در این دوره نظارت‌ها بر عملکرد دوستان سخت‌گیرانه خواهد بود. بامید آنکه جمع تلاش همه ما موجب رضایت مهندسان شود.

وی هم‌چنین از تدوین ضوابط جدیدی برای اداره هیأت‌مدیره‌ سازمان‌های سراسر کشور خبر داد و اضافه کرد: ابلاغ این بخشنامه‌ها باتوجه به فرایند برگزاری انتخابات به تأخیر افتاده بود، که بزودی ابلاغ خواهند شد.

رئیس دستگاه نظارت انتخابات مهندسی ساختمان کشور در خاتمه از اعضای جدید هیأت‌مدیره خواست هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف سازمان و انتخاب هیأت‌رئیسه اقدام کنند.

انتهای پیام/