اخبار
نشست هم‌اندیشی و تبادل‌نظر پیرامون موضوعات آموزشی انجمن‌های صنعت ساختمان

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ،  جلسه هم‌اندیشی و تبادل‌نظر پیرامون موضوعات آموزشی انجمن‌های صنعت ساختمان و پیگیری مکاتبات تشکل‌های صنفی با حضور دکتر حمزه شکیب غضو هیئت مدیره و اعضای محترم کمیسیون آموزش، پژوهش و ترویج، کمیسیون انجمن‌ها و تشکل‌های مهندسی و معاونت توسعه سرمایه مهندسی، برگزار شد.

در این جلسه، مهندس زرگر ضمن تشکر از تلاش‌ها و زحمات کمیسیون محترم آموزش، آمادگی خود را در حوزه انتقال دانش و تجارب نوین صنعت ساختمان با بهره‌گیری از توان و ظرفیت تشکل‌های صنفی، اعلام نمودند.

دکتر شکیب با اشاره به دوره‌های آموزشی اینکه سازمان به روش اختیاری و اجباری برگزار می‌شود که دارای چهارچوب مشخصی است، می‌توان دوره سومی با نام «کارگاه آموزشی» ایجاد شود که انجمن‌های دارای تجربه آموزشی و مکان مناسب آموزشی، موضوع و رزومه اساتیدی که در آن حوزه فعالیت اجرایی نموده‌اند، جهت انتقال تجارب اعلام نمایند و در کمیسیون آموزش بررسی و مورد تأیید قرار بگیرند.

- در مورد انجمن‌ها پیشنهاد شد شرایط برای تأیید برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط کمیسیون آموزش تسهیل یابد.

- پیشنهاد شد با توجه به اینکه مهندس ریاحی از اعضای کمیسیون آموزش است، به عنوان نماینده کمیسیون انجمن‌ها و تشکل‌های مهندسی در این کمیسیون جهت پیگیری دوره‌های پیشنهادی انجمن‌ها معرفی گردند.