اخبار
پیام تبریک دکتر کرمی ریاست سازمان به مناسبت حلول عید سعید فطر دکتر رامین کریمی، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به مناسبت حلول عید سعید فطر، پیام تبریکی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، متن پیام دکتر رامین کرمی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به شرح ذیل است:

«اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَةِ وَاَهْلَ التَّقْوی وَالْمَغْفِرَةِ»

با آرزوی بهره‌مندی از برکات و فیوضات ماه رحمت و ضیافت الهی و قبولی طاعات و عبادات، عید سعید فطر را به همه هم‌وطنان عزیز، خصوصاً همکاران محترم، اعضای ارجمند و مهندسان گران‌قدر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و خانواده‌های معززشان صمیمانه تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.

خداوند سبحان را بسیار سپاسگزارم که بار دیگر توفیق عبادت و صیام را در ماه مبارک رمضان به ما ارزانی داشت تا از دریای رحمت بیکرانش به تزکیه و تهذیب نفس و صفای باطن حقیقی و شکوفایی تقوا و ایمان در روح و جانمان دست یابیم.

از درگاه ایزد منان می‌خواهم که برکات و خیرات ماه مبارک رمضان را به‌عنوان ذخیره ارزشمند معنوی در سیره و زندگی‌مان جاری و ساری نماید و طاعات و عبادات همه هم‌وطنان روزه‌دار، موردقبول درگاهش قرار گیرد.

در خاتمه، عید سعید فطر، جشن بازگشت به فطرت پاک الهی و بشارت‌های حق‌تعالی را به همه عزیزان تبریک و تهنیت مجدد عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای یکایک همکاران عزیز، مهندسان ارجمند و اعضای گران‌قدر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، آرزوی سلامتی، بهروزی، شادکامی و سرافرازی دارم.


 رامین کرمی
 رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان
 استان تهران