اخبار
جلسه مشترک عضو هیئت‌مدیره سازمان با معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران جلسه مشترک دکتر الهام امینی،عضو هیئت‌مدیره سازمان با معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در راستای گسترش همکاری‌ها برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، جلسه مشترک و نشست هم‌اندیشی دکتر الهام امینی عضو هیئت‌مدیره سازمان با دکتر حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران امروز برگزار شد.
در این جلسه علاوه بر تبریک مجدد  انتصاب ایشان، مباحثی حول محورهای کاربردی، تخصصی و صنفی حوزه شهرسازی مطرح و در زمینه‌های همکاری فی‌مابین در این خصوص گفتگو شد. در این جلسه 6 محور اصلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
1 - بحث و بررسی در خصوص جایگاه مهندسان شهرساز در تهیه دستور نقشه و صدور پروانه ساختمانی.
2 - ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و تجارب سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در خصوص نظارت و طراحی مهندسان شهرساز در تفکیک شهری و روستایی، انطباق شهری ساختمان، منظر و بازپیرایی جداره های شهری، پدافند غیرعامل و کمیته های نما و ...
3 - تاکید بر نصب‌العین قرار دادن سیاست‌های کلی نظام در بخش شهرسازی علی‌الخصوص بند تقویت و کارآمد کردن نظام مهندسی ساختمان.
4 - زمینه‌سازی به منظور اجرای ضوابط شهرسازی در ساخت و سازهای شهری و روستایی به عنوان مطالبه عمومی.
5 - بحث و بررسی در خصوص چگونگی بستر سازی برای اعمال "نظارت شهرسازی" و برنامه ریزی دقیق و تدوین روند کار برای فعالیت شهرسازان به عنوان دیده بانان شهرهای استان تهران.
6 - استفاده از توان و تخصص مهندسان شهرساز در مسوولیت های تخصصی شهرداری.

انتهای پیام/