كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
جمعه 23 آذر 1397   16:39:00
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
.
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
  • ارسال به دوستان
  • اضافه كردن به ليست دلخواه مرورگر
  • تعيين صفحه پيش فرض مرورگر
  • چاپ
  • آر.اس.اس
  • آمار بازدید
    تعداد بازدید از سایت: 13889004
    تعداد بازدید این صفحه: 5251989
    در امروز: 9074

نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
 
امتیاز دهی
 
 

رویدادها
راهنمای اخذ وام(بانک قرض الحسنه رسالت)
1397/5/6 شنبه
.

بدینوسیله  به اطلاع اعضای محترم سازمان می‌رساند با برنامه‌ریزی معاونت توسعه سرمایه مهندسی و واحد امور رفاهی و خدمات حقوقی اعضا و مساعدت اعضای محترم هیأت مدیره سازمان، اعتبار لازم جهت ارائه تسهیلات به اعضای فرهیخته در بانک قرض الحسنه رسالت ایجاد شده است. ثبت نام دریافت تسهیلات از طریق لینک ایجاد شده در سایت سازمان بصورت غیر حضوری بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

خواهشمند است نکات زیر را قبل از ورود به لینک ثبت نام مطالعه و مورد توجه قرار دهید:

  1. ثبت نام این دوره از تسهیلات با شرایط ذیل صورت می‌پذیرد:

ردیف

شرایط ثبت نام

مبلغ وام (ریال)

مدت بازپرداخت (ماه)

میزان مبلغ پرداخت اقساط در هر ماه

کارمزد سالیانه تسهیلات (2 درصد) قسط اول

کارمزد سال دوم تسهیلات (2 درصد) قسط سیزدهم

1

پایه یک و ارشد

300,000,000

24

13,640,000

6,000,000

3,000,000

300,000,000

18

18,750,000

6,000,000

1,880,000

2

پایه دو

150,000,000

18

9,375,000

3,000,000

938,000

3

پایه سه

150,000,000

12

13,640,000

3,000,000

0

4

اعضای فاقد پروانه اشتغال بکار

100,000,000

12

9,100,000

2,000,000

0

50,000,000

12

4,550,000

1,000,000

0













*نحوه پرداخت اقساط برای تسهیلات با مدت باز پرداخت 24 و 18 ماه:
اقساط اول و سیزدهم، بصورت کارمزد پرداخت می‌گردد و مابقی تسهیلات یکساله می‌باشد.

  1. ثبت نام فقط برای افرادی که دارای کارت عضویت معتبر یا فاقد بدهی در واحد عضویت می باشند، امکان پذیر است.
  2. در این مرحله ثبت نام بصورت محدود و فقط برای افرادی است که تا کنون از این تسهیلات استفاده ننموده اند.
  3. افرادی که قبلا از تسهیلات استفاده نموده اند، فعلاً نمی توانند در این دوره ثبت نام نمایند. شایان ذکر است چنانچه ظرفیت ایجاد شده تکمیل نگردد، پس از اطلاع رسانی از طریق سایت از افرادی که قبلا از تسهیلات استفاده نموده اند مجدداً ثبت نام خواهد شد.
  4. چنانچه ظرفیت مبلغ و تسهیلات درخواستی شما تکمیل گردد می بایست در دوره بعد اقدام به ثبت نام نمایید.
  5. میزان تسهیلات انتخابی شما، پس از تایید و اخذ کد رهگیری، به هیچ عنوان قابل تغییر نمی باشد.
  6. پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری، برای تشکیل پرونده در بانک منتظر باشید تا پیامک مبنی بر تکمیل پرونده از سوی سازمان برای شما ارسال گردد.

لینک ثبت نام تسهیلات

 

مراحل انجام کار پس از ثبت نام تسهیلات:

  1. دریافت پیامک معرفی از سوی سازمان( مدت زمان ارسال پس از ثبت نام حدوداً یکماه)
  2. مراجعه به یکی از  مراکزتشکیل پرونده  بانک قرض الحسنه رسالت جهت افتتاح حساب مدارک مورد نیاز به شرح ذیل می باشد:

1 2 . اصل و تصویر کارت ملی

 2 2 .  اصل و تصویر شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات تصویر صفحه توضیحات الزامیست)

3 2 . پول نقدی به مبلغ 10 هزار تومان

مراکز تشکیل پرونده

ردیف

مرکز تشکیل پرونده

آدرس مرکز تشکیل پرونده

تلفن

مسئول تکمیل پرونده

ساعت تکمیل پرونده

1

ساختمان شماره 2 سازمان نظام مهندسی

میدان صنعت بلوار خوردین بالاتر از چهار راه خوردین کوچه توحید 2 پلاک 4

88590864

آقای آریا کیش

13:30 8:15

2

بانک قرض الحسنه رسالت شعبه بلوار پروین تهرانپارس

تهرانپارس بلوار پروین نبش 202 شرقی پلاک 286

77731569

آقای گلپرور

15 - 8















 

  1. دریافت شماره حساب بانک قرض الحسنه رسالت از طریق پیامک (حداکثر مدت زمان افتتاح حساب 5 روز کاری)
  2. پس از گذشت 24 ساعت از افتتاح حساب، انجام فرآینده اعتبار سنجی از طریق سایت  www.imerat.com

مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در سامانه اعتبار سنجی:

  1. تکمیل فرم اعتبار سنجی (بر روی سامانه)
  2. تصویر پروانه نظام مهندسی (حداقل اعتبار 3 ماه)
  3. ارائه دو فیش  آخرحقوقی و حکم کار گزینی از ادارات یا شرکت های دولتی ممهور به مهر کارگزینی یا اموراداری (برای کارکنان بخش های دولتی و عمومی غیر دولتی الزامی می باشد)
  4. در صورت اشتغال در شرکت های خصوصی ارائه پرینت معدل 2 ساله حساب های در آمدی و همچنین ارائه گواهی اشتغال به کار جهت ارائه به مرکز اعتبار سنجی
  5. در صورت اشتغال آزاد، ارائه پرینت معدل 2 ساله حساب های در آمدی

شناسه کانون مورد نیاز برای ثبت اعتبار سنجی

ردیف

مراکز تشکیل پرونده

*شناسه کانون

1

ساختمان شماره 2 سازمان

1000311

2

بانک قرض الحسنه شعبه بلوارپروین تهران پارس

1000312

3

مرکزخدمات سردار جنگل

1000314

 

 

 

 

 

 

 

 

مراحل  اعتبار سنجی به شکل ذیل تا 7 روز کاری صورت می‌پذیرد:

    1. مرحله اول: ثبت نام و ارسال مدارک در سایت اعتبار سنجی توسط متقاضی
    2. مرحله دوم: دریافت پیامک تایید یا عدم تایید راهنمای کانون توسط مرکز  اعتبار سنجی

توضیح مهم : در صورت دریافت پیامک عدم تایید می بایست مجدداً مدارک درآمدی خود را بصورت کامل در سامانه بارگذاری و ارسال نمایید.

    1. مرحله سوم : بررسی و تایید  مشخصات فردی توسط مرکز اعتبار سنجی
    2. مرحله چهارم: دریافت استعلام  توسط مرکز اعتبار سنجی
    3. مرحله پنجم: تصویب اعتبار سنجی توسط مرکز اعتبار سنجی

توضیح مهم: در این مرحله پیامک از طرف مرکز اعتبار سنجی مبنی بر اینکه نتیجه اعتبار سنجی در سامانه قابل مشاهده می باشد ارسال میشود و متقاضی می بایست به سامانه مراجعه کرده و هزینه خدمات اعتبار سنجی را پرداخت نمایید. در صورتیکه نتیجه اعتبار سنجی مثبت ارزیابی شود ( یعنی مبلغ  ستون" توان باز پرداخت " بیشتر از اقساط وام درخواستی باشد) متقاضی باید پرینت نتیجه اعتبار سنجی را به همراه سایر مدارک مورد نیاز تکمیل پرونده (A) به همراه ضامن به مراکز تشکیل پرونده مراجعه نمایند.

 

(
A ) مدارک مورد نیاز برای تکمیل پرونده:

مدارک وام گیرنده:

  • اصل و تصویر شناسنامه (یک سری )
  • اصل و تصویر کارت ملی
  • اصل و تصویر پروانه اشتغال بکار متقاضی(توضیح حداقل اعتبار پروانه سه ماه می باشد)
  • یک فقره چک بانکی که می بایست شماره شبا مربوط به حساب جاری بر روی چک درج شده باشد در غیر اینصورت می بایست پرینت شماره شبا حساب جاری مورد نظر با تایید و ممهور به مهر بانک مربوطه ارائه گردد

مدارک ضامن:

  • اصل و تصویر شناسنامه (یک سری )
  • اصل و تصویر کارت ملی
  • اصل و تصویر پروانه اشتغال بکار (توضیح حداقل اعتبار پروانه سه ماه می باشد)

ت-1) اصل و تصویرحکم کارگزینی ادارات دولتی و شرکت های معتبر خصوصی و فیش حقوقی ممهور به مهر شرکت

ت-2)  اصل و تصویر جواز کسب معتبر استان تهران( توضیح حداقل اعتبار جواز کسب سه ماه می باشد)

  • یک فقره چک بانکی که می بایست شماره شبا مربوط به حساب جاری بر روی چک درج شده باشد در غیر اینصورت می بایست پرینت شماره شبا حساب جاری مورد نظر با تایید و ممهور به مهر بانک مربوطه ارائه گردد.

نکات مهم:

  • وام گیرنده و ضامن نمی توانند به صورت ضربدری ضمانت همدیگر را انجام دهند.
  • سن ضامن می بایست کمتر از 65 سال باشد.
  • به اطلاع میرساند بانک قرض الحسنه رسالت از پرداخت تسهیلات به متقاضیانی که دارای چک برگشتی و معوقات بانکی ثبت شده در سامانه بانک مرکزی معذور است.
    1. مرحله ششم: دریافت بهبود دهنده اعتباری (چک و سفته) توسط مرکز اعتبار سنجی

توضیح: پس از تشکیل پرونده و تحویل  تمامی مدارک توسط وام گیرنده به نماینده بانک قرض الحسنه رسالت قبل از واریز مبلغ تسهیلات پیامک مبنی بر دریافت بهبود دهنده اعتباری به وام گیرنده ارسال میگردد. و حداکثر پس از سه روز کاری مبلغ تسهیلات به حساب وام گیرنده واریز میگردد. 

نحوه برداشت  مبلغ واریزی تسهیلات از حساب بانک قرض الحسنه رسالت:

  1. پس از واریز مبلغ تسهیلات به حساب وام گیرنده متقاضی می بایست با اصل کارت ملی به نزدیکترین شعبه  بانک قرض الحسنه رسالت خود مراجعه کرده و اقدام به دریافت کارت بانکی (کارت عابر بانک ) نماید

نحوه پرداخت اقساط  تسهیلات دریافتی:

  1. متقاضی می بایست پس از گذشت 29 روز از  واریز مبلغ تسهیلات ، قسط اول را  به عنوان کارمزد در ماه اول  و مابقی اقساط را به صورت کامل ماهیانه، به کارت بانکی خود واریز نماید. شایان ذکر می باشد سیستم به صورت اتوماتیک اقساط راکسر می نماید. 

برای مثال:

مبلغ تسهیلات درخواستی  یک شخص 300میلیون ریال  با بازپرداخت 24 ماه می باشد که در روز 10 ام مرداد ، مبلغ تسهیلات به حساب شخص واریز شده است نحوه پرداخت اقساط به شکل ذیل خواهد بود: 

هر ماه روز 9 ام میبایست مبلغ اقساط (ریال) به شرح ذیل واریز گردد:

اقساط سال دوم

کارمزد سال دوم

(قسط سیزدهم)

اقساط سال اول

کارمزد سال اول

(قسط اول)

13,640,000

3,000,000

13,640,000

6.000.000









 
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پرتال نظام پیشنهادات از طریق لینک زیر منعکس نمایید.
http://suggestion.tceo.ir
عكس هاي مرتبط :

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
.

.کلیه حقوق این پایگاه متعلق به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران میباشد.