اخبار
.

برندگان نهایی مسابقه کتاب‌خوانی زندگی به سبک شهدا مشخص شد

1400/3/17 دوشنبه

12 نفر از برندگان مسابقه کتاب‌خوانی زندگی به سبک شهدا، با حضور رئیس سازمان، خزانه‌دار، دبیر هیات مدیره، مدیریت حوزه ریاست،مدیر روابط عمومی، نماینده رئیس سازمان در واحد ایثارگران، نماینده حراست و جمعی از مدیران و معاونان سازمان مشخص شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، به نقل از واحد ایثارگران، مسابقه کتاب‌خوانی زندگی به سبک شهدا، در تاریخ 21 اردیبهشت‌ماه، با ثبت نام حدود 500  نفر از اعضا و کارکنان سازمان، توسط واحد ایثارگران ، برگزار شد که 175 نفر از شرکت‌کنندگان و به تفکیک 157 نفر از اعضای سازمان و 18 نفر از کارکنان سازمان توانستند در این آزمون به‌تمامی سؤالات،  پاسخ صحیح ارائه نمایند.
لازم به توضیح است در  اطلاعیه قبلی تعداد برندگان 9 نفر اعلام‌شده بود ، که ریاست سازمان در روز مراسم قرعه‌کشی ، با اهدای  تعداد سه کارت هدیه 400 هزارتومانی ، تعداد برندگان نهایی را به 12 نفر افزایش داد.
بر اساس این اطلاعیه، در روز 8 خردادماه ، مراسم قرعه‌کشی با حضور رئیس سازمان، خزانه‌دار و نماینده رئیس سازمان در واحد ایثارگران و دبیر هیات مدیره سازمان ، نماینده حراست سازمان و جمعی از مدیران و معاونان  به‌صورت پخش زنده از اینستاگرام سازمان ،  برگزار و افراد  ذیل به‌عنوان برندگان نهایی مشخص شدند.
  1. آرزو نیک پور ( عضو سازمان) نفر اول کارت هدیه 20 میلیون ریالی
  2. سعید ضیا بخش( کارمند) نفر دوم کارت هدیه 18 میلیون ریالی
  3. معین ابراهیم‌آبادی ( عضو سازمان) نفر سوم کارت هدیه 16 میلیون ریالی
  4. حامد شیرازی( عضو سازمان) ، نفر چهارم  کارت هدیه 14 میلیون ریالی
  5. میلاد ناصری مقدم( کارمند) ، نفر پنجم کارت هدیه 12 میلیون ریالی
  6. محمد خلف رضایی زارع( عضو سازمان) نفر ششم کارت هدیه 10 میلیون ریالی
  7. سید محمدرضا حسینی ( عضو سازمان) نفر هفتم کارت هدیه 8 میلیون ریالی
  8. مانی امرونی حسینی ( کارمند) نفر هشتم کارت هدیه 6 میلیون ریالی
  9. امیر ساری ( عضو سازمان) ، نفر نهم  کارت هدیه 4 میلیون ریالی
  10. علی عابدی( کارمند) نفر دهم کارت هدیه 4 میلیون ریالی
  11. رضا مهدوی نژاد ( عضو سازمان)  - نفر یازدهم کارت هدیه 4 میلیون ریالی
  12. محمدامین تشکری آبکنار (عضو سازمان)-  نفر دوازدهم کارت هدیه 4 میلیون ریالی


در این مراسم ، سید علیرضا میر جعفری رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران ، ضمن تقدیر و تشکر مسئولین و دست‌اندرکاران واحد ایثارگران برگزاری  چنین مسابقاتی را باعث ایجاد انگیزه میان اعضا و کارکنان سازمان عنوان نمود و   اظهار امیدواری کرد، چنین مسابقاتی در سازمان تداوم داشته باشد.
مجتبی آمری نیا عضو هیات مدیره و خزانه‌دار و نماینده رئیس سازمان در واحد ایثارگران سازمان نیز بابیان کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، به ارائه توضیح کامل از فرایند برگزاری مسابقه پرداخت. آمری نیا از تمام شرکت‌کنندگان و دست‌اندرکاران تقدیر و تشکر نمود.

در پایان خاطرنشان می‌سازد، نحوه اهدای جوایز متعاقباً اعلام خواهد شد.

 
جهت مشاهده فیلم مراسم قرعه کشی اینجا کلیک کنید
 
آرشیو
عكس هاي مرتبط :
 
امتیاز دهی