.

اخبار

.

هدف بسیج مهندسین ، توانمندسازی ‌مهندسان است

1399/12/7 پنجشنبه

مهندس حسن توکلی طی مصاحبه ای اهداف بسیج ، در سازمان نظام‌مهندسی ساختمان را تشریح کرد و هدف بسیج مهندسین را توانمندسازی مهندسان عنوان نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، مهندس حسن توکلی ضمن ارائه نکاتی پیرامون تفکر بسیجی ، گفت: باید تفکر بسیجی در سازمان نظام‌مهندسی ترویج یابد.
مهندس توکلی با اشاره به توانمندی مهندسان ایرانی  و ضمن بیان اینکه در کشور مهندسان خبره و توانمندی حضور دارند و جامعه مهندسی ازنظر تخصص کاستی ندارد اظهار امیدواری کرد: تعهد اخلاقی و کاری نیز بیش‌ازپیش در این جامعه بایست نهادینه شود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین تهران بزرگ، شفافیت را راهی به‌سوی کاهش خطاهای سهوی و عمدی دانست و افزود: هدف بسیج مهندسین ، توانمندسازی مهندسان و نظام‌مهندسی و ایجاد شفافیت در این سازمان است.
توکلی اقدامات انجام‌شده بسیج مهندسین را مثبت ارزیابی نمود و ادامه داد: تاریخچه بسیج مهندسین به بیش از 12 سال می‌رسد که حضور مستمر و استقرار بسیج در سازمان نظام‌مهندسی از ابتدای دوره هشتم هیأت مدیره است و در این سال‌ها ، اقدامات خوبی در راستای بهبود شرایط انجام‌شده است.

مهندس توکلی ، با اشاره به  تصویب قانون نظام‌مهندسی ساختمان در سال 74 ، ضمن تأکید بر اجرای صحیح قانون گفت: معتقدیم قانون پس از بیست‌وپنج سال، نیازمند اصلاح و بازنگری است و بسیج در این خصوص آماده همکاری است.

مسئول بسیج مهندسین تهران محرومیت‌زدایی را یکی از اهداف کلی بسیج عنوان نمود و با اشاره به تفاوت‌ها و شباهت‌های گروه جهادی بسیج و مدیریت بحران گفت: در شهر خودمان افراد نیازمندی حضور دارند که بسیج مهندسین، با محوریت قرارگاه خاک سفید، مسئولیت محرومیت‌زدایی این محله را به عهده گرفته است و امیدواریم باهمت و همراهی مهندسان در انجام این وظیفه نیز موفق باشیم.
آرشیو
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر