.

اخبار

.

برگزاری کمیته پنج‌نفره تهران؛ افزایش 30 درصدی تعرفه خدمات مهندسی تصویب شد

1400/2/11 شنبه

جلسه کمیته پنج‌نفره تهران ساعت 11 امروز برگزار و با افزایش 30 درصدی تعرفه خدمات مهندسی در ساختمان‌های گروه «الف» و «ب» و 25درصدی گروه «ج» و «د» موافقت شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران؛ جلسه هیأت 5 نفره استان تهران به‌صورت مجازی در ساعت 11 امروز برای تصمیم‌گیری در خصوص افزایش تعرفه‌های خدمات مهندسی برگزار شد.

📌جلسه هیأت 5 نفره استان تهران به‌صورت مجازی در ساعت 11 امروز برای تصمیم‌گیری در خصوص افزایش تعرفه‌های خدمات مهندسی برگزار شد.

 📌سید علیرضا میرجعفری رئیس سازمان با تأکید بر بند 17-3 و 17-6 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان خواستار افزایش 50 درصدی تعرفه‌ها نسبت به سال گذشته بود. پیشنهادی که البته با موافقت سایر اعضای کمیته پنج‌نفره مواجه نشد.

 📌پس از مباحثات بسیار در نهایت اعضای کمیته تنها با افزایش 30درصدی تعرفه خدمات در گروه‌های ساختمانی «الف» و «ب» و افزایش 25درصدی در گروه‌های ساختمانی «ج» و «د» نسبت به تعرفه سال 1399 موافقت کردند.

 📌تصمیمی که اگرچه با خواسته‌های اعضای محترم سازمان فاصله داشت، اما برای نخستین بار در ابتدای سال 1400 مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.



انتهای پیام/
آرشیو
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر