سیستم مکاتبات الکترونیکی در راستای کاهش مراجعه حضوری و به منظور حفظ و ارتقای سلامت اعضا و متقاضیان محترم و ارائه خدمات الکترونیکی با استفاده از زیر ساخت های موجود، امکان ارسال مکاتبات به صورت الکترونیکی(غیر حضوری) فعال می باشد.

مراحل استفاده از سیستم مکاتبات الکترونیکی :
  1. مراجعه به آدرس :  Gisheh.tceo.ir
  2. مراجعه به قسمت "عضویت"
  3. تکمیل اطلاعات درخواستی
  4. دریافت ایمیل فعال سازی کاربر
  5. وارد کردن ایمیل و رمز عبور در صفحه اصلی سایت به آدرس :  Gisheh.tceo.ir
  6. ارسال نامه مورد نظر

خواهشمند است جهت  ارسال نامه از طریق سیستم الکترونیکی موارد زیر را رعایت فرمایید:
  1.  اعضای محترم سازمان نامه ها را با عنوان ریاست محترم سازمان و  مُهر و امضاء شده ارسال نمایند.
  2. پسوند نامه‌ها در صورت یک برگی بودن (jpg) و در صورت اینکه از یک برگ بیشتر باشند و یا پیوست داشته باشند، با فرمت PDF ارسال شوند.
  3.  کلیه مکاتبات و پیوست‌ها رنگی اسکن و ارسال شوند.
  4. در بخش موضوع نامه، نام فرستنده و شرکت و در ادامه، موضوع نامه و شماره پرونده شهرسازی حتماً قید شود.
  5.  نامه‌ها حتی‌الامکان تایپ شده و درغیر اینصوت خوانا باشند.
  6. نامه هایی که از طرف شرکت یا شخص حقوقی ارسال می شوند حتما در سربرگ و تایپ شده و دارای مهر، امضا، نام و نام خانوادگی و سمت مدیرعامل باشند.
  7. مکاتباتی که حاوی مطالب توهین آمیز باشد، ثبت نخواهد شد.
توجه :
  • عدم رعایت هریک از موارد فوق منجر به عدم ثبت و اقدام بر روی نامه خواهد شد.
  • در صورت فراموشی رمز عبور خود می توانید با مراجعه به قسمت "رمز عبور خود را فراموش کرده ام" نسبت به بازیابی رمز عبور اقدام نمایید.
توضیحات :
  • پس از ارسال نامه، روز بعد در قسمت توضیحات شماره ثبت و گردش نامه قابل مشاهده می باشد .
  •  در قسمت توضیحات در صورت عدم ثبت، دلیل ثبت نشدن نامه برای متقاضی ارسال می شود .
  •  در صورتی که هیچکدام از دو مورد ذکر شده در توضیحات وجود نداشت لطفا نسبت به ارسال مجدد نامه اقدام فرمایید.
 
امتیاز دهی