اخبار و اطلاعیه بیمه تکمیلی
وبینار مسئولیت مدنی حرفه ای مهندسان برگزار شد. چهارمین وبینار رایگان از سلسله وبینار های ترویجی  با موضوع آشنایی با بیمه مسئولیت مدنی حرفه‌ای مهندسان روز سه‌شنبه مورخ ۱۱ شهریورماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، وبینار آشنایی با بیمه مسئولیت مدنی حرفه‌ای مهندسان به همت معاونت توسعه سرمایه مهندسی با همکاری معاونت برنامه ریزی و سیستم‌ها و واحد روابط عمومی سازمان و نیز با حضور خانم مهندس الهه رادمهر، عضو هیأت رئیسه و دبیر سازمان، اساتید و کارشناسان این حوزه و با همراهی بیش از صد ها نفر  از اعضای سازمان برگزار شد.
این همایش مجازی به‌صورت هم‌زمان و آنلاین از برنامه‌های ادوب کانکت ونیز به‌صورت زنده و مستقیم  از آپارات پخش شد و به‌طور کامل و جامع به موضوع مسئولیت مهندسان از دیدگاه قانون‌های مدنی، کار و تأمین اجتماعی، مجازات اسلامی و تجارت و بیمه مسئولیت مدنی حرفه‌ای مهندسان و نهایتاً معرفی خدمات بیمه‌ای سازمان پرداخته شد.
در ابتدای همایش مهندس رادمهر عضو هیأت رئیسه سازمان گزارش مبسوطی از اقدامات سازمان در خصوص بیمه کارکنان و اعضا، ارائه نمود؛ و در ادامه اساتید و کارشناس مربوطه ضمن توضیحات کامل و جامع پاسخگوی سؤالات اعضا بودند.

علاقه‌مندانی که به هر دلیل موفق به تماشای این وبینار نشدند می‌توانند از طریق لینک زیر، فایل ویدئویی آن را دانلود یا تماشا نمایند.



 
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر