.

اخبار و اطلاعيه ها

ثبت‌نام بیمه تکمیل درمان اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران دوره یک‌ساله 1402-1401 (تمدید شد)
به اطلاع اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران میرساند پیرو مناقصه بیمه انجام‌شده توسط سازمان و انعقاد قرارداد جدید از تاریخ 1401/04/06 لغایت 1402/04/06 با شرکت بیمه البرز، اعضاء محترم می‌توانند جهت اخذ بیمه درمان تکمیلی و عمر و حادثه به شرح زیر اقدام کنند:

جهت مطالعه طرح‌ها و شرایط پوشش‌های بیمه‌ای اینجا کلیک نمایید.

خواهشمنداست ابتدا به‌دقت طرح‌های پیشنهادی و نوع پوشش‌های بیمه‌ای مطالعه کنید و با اطلاع از مفاد کامل پوشش‌ها طرح موردنظر خود را انتخاب و در مرحله بعد نسبت به انجام پیش ثبت‌نام در این لینک اقدام و شماره ره‌گیری اخذ کنید.

توجه

الف-  مهلت ثبت‌نام به طریق فوق از تاریخ درج این آگهی به مدت یک ماه و حداکثر تا پایان   1401/10/30 است.

ب- شایان‌ذکر است قرارداد از تاریخ 1401/04/06 آغاز گردیده و تا پایان قرارداد از زمان فعلی ثبت‌نام 7 ماه باقی‌مانده است.

ج- با عنایت به طولانی شدن تمدید قرارداد و با مذاکره با شرکت بیمه و به جهت رفاه حال اعضای محترمی که از تاریخ  1401/04/06 تاکنون هزینه‌های درمانی انجام داده‌اند، تمامی هزینه‌ها از تاریخ مذکور تاکنون با ارائه مستندات قابل پرداخت است.

**مرحله بعدی ثبت‌ نام **
 

پیرو اطلاعیه قبلی، به اطلاع اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران می‌رساند عطف به تمدید قراردادها از تاریخ 1401/04/06 لغایت 1402/04/06 (هفت ماه از قرارداد باقیمانده است) با شرکت بیمه البرز، ثبت‌نام بیمه درمان، عمر و حوادث گروهی اعضا از تاریخ امروز 1401/10/11 با روش ثبت‌نام به شرح زیر انجام می‌شود.

  1. ابتدا وارد سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران شده و در محل بیمه درمان تکمیلی پیش ثبت‌نام انجام و کد ره‌گیری دریافت می‌شود.
  2. پس از دریافت کد ره‌گیری وارد سایت شرکت خدمات بیمه‌ای نوید رفاه ایرانیان به آدرس www.navidinsurance.com (لینک آن در سایت درج شده است) شده و با درج کد ره‌گیری طرح بیمه‌ای موردنظر انتخاب شود.
  3. اطلاعات بیمه‌شده اصلی و افراد تحت تکفل در فرم مربوطه ثبت و کپی کارت عضویت یا پروانه عضو به همراه کپی صفحات اول و دوم شناسنامه آپلود می‌شود و سپس میزان حق بیمه محاسبه خواهد شد و جهت پرداخت حق بیمه به درگاه بانک متصل می‌شود. (در بخش اطلاعات بیمه‌گر پایه برای کسانی که بیمه پایه ندارند لطفاً عدد 1 درج شود)
  4. پس از پرداخت حق بیمه، کد ره‌گیری نهایی مبنی بر انجام ثبت‌نام ارائه خواهد شد لطفاً کد مذکور را حفظ و نگهداری کنید.

عضو محترم خواهشمند است به‌دقت به نکات زیر توجه نمایید:
  • دوره قرارداد بیمه‌ای درمان از 1401/04/06 لغایت 1402/04/06 بوده و اعتبار پوشش بیمه‌ای در 1402/04/06 خاتمه می‌یابد (هفت ماه از قرارداد باقیمانده است).
  • دوره انتظار برای بیمه‌شدگان جدید و قدیم شامل این قرارداد درمان، نخواهد بود.
  • همسر و فرزندان اعضاء اناث می‌توانند با حق بیمه یکسان با بیمه‌شده اصلی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار بگیرند.
  • نرخ حق بیمه برای رده‌های سنی بالای 60 سال به‌طور مجزا در طرح‌ها اعلام شده است.
  • دارا بودن پوشش بیمه‌گر پایه الزامی نبوده و در صورت عدم استفاده بیمه‌شدگان از سهم بیمه‌گر اولیه، سهم فرانشیز بیمه‌شدگان بیمه درمان تکمیلی معادل درصد فرانشیز مندرج در قرارداد از هزینه‌های قابل پرداخت پس از اعمال تعرفه‌های مربوطه است. بدیهی است درصورتی‌که هزینه‌های درمانی با دفترچه بیمه پایه انجام شده باشد، سهم پرداختی بیمه‌گر از باقیمانده هزینه‌ها به بیمه‌شده بدون فرانشیز محاسبه می‌شود.
  • ارائه مدارک به بیمه‌شدگان توسط بیمه‌گر تکمیلی برای استفاده از سهم تأمین اجتماعی بیمه‌شده بدون دریافت تضمین از بیمه‌شده انجام خواهد شد.
  • امکان تحویل و بررسی مدارک هزینه‌های درمانی بیمه‌شدگان و صدور معرفی‌نامه در تمامی شعب و نمایندگی‌های بیمه البرز در سطح کشور میسر است.
  • هریک از اعضا سازمان بیمه‌شده قبل یا جدید به انتخاب خود طرح موردنظر را انتخاب و با انجام ثبت‌نام می‌توانند تحت پوشش بیمه درمان قرار گیرند (بدون الزام به بیمه نمودن افراد تحت تکفل)
  • مدت‌زمان متعارف در فرآیند تسویه خسارت پرونده‌های درمانی تکمیلی در بخش تعهدات بیمارستانی 7 روز و در بخش تعهدات سرپایی پاراکلینیکی 3 روز کاری، از زمان تحویل مدارک است. بیمه‌گر مکلف است به محض دریافت مدارک، نواقص آن را کتباً به بیمه اعلام کند.
  • معرفی نحوه استفاده از برنامه سیناد می‌بایست توسط مجری تدوین و متعاقباً از طریق سازمان اعلام خواهد شد.
  • مجری مکلف است خلاصه معرفی طرح درمان و مدارک موردنیاز جهت پرداخت هزینه‌های درمانی را به‌صورت کاتالوگ و بروشور تهیه و در اختیار اعضاء قرار دهد.
  •  بیمه‌گر و مجری موظف‌اند به محض اتمام مراحل ثبت‌نام عضو، کارت بیمه درمان را برای هر یک از اعضا صادر و رأساً به عضو تحویل و یا برای عضو ارسال کند.
  • بیمه البرز موظف است لیست تمام مراکز درمانی طرف قرارداد خود اعم از بیمارستانی، سرپایی و امثالهم را در سایت خود و با دسترسی آسان قرار دهد. بدیهی است چنانچه هریک از مراکز طرف قرارداد اعلام شده از سوی بیمه‌گر به هر دلیلی از پذیرش بیمه‌شده با معرفی‌نامه یا سیستمی، خودداری نماید بیمه‌گر متعهد به تأمین وجه علی‌الحساب قابل پرداخت به بیمارستان و تسویه‌حساب با بیمارستان خواهد بود.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 09127281196 و 09027781196

**اطلاعیه تمدید ثبت‌ نام **
به اطلاع کلیه اعضاء محترم سازمان می‌رساند:
ثبت‌نام بیمه تکمیل درمان البرز (1401-1402) تا تاریخ 1401/11/15 تمدید شد.

**اطلاعیه تمدید مجدد ثبت‌ نام **
به اطلاع کلیه اعضاء محترم سازمان می‌رساند:
ثبت‌نام بیمه تکمیل درمان البرز (1401-1402) تا تاریخ 1401/11/27 تمدید شد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر