اخبار و اطلاعیه ها

.

آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی مربوط به دوره زمستان سال ۱۳۹۹

1400/2/11 شنبه
قابل توجه اعضای محترم عضو سازمان :

طبق بخشنامه شماره 200/۹۹/66 مورخ 1399/۰۹/10 با موضوع ابلاغ مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی کرونا مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سوم و چهارم سال ۱۳۹۹ و سر رسید پرداخت مالیات آن برای کلیه مودیان مالیاتی به مدت یک ماه تمدید می شود.
بنابر این آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی مربوط به دوره زمستان سال ۱۳۹۹ و سر رسید پرداخت مالیات متعلقه پانزده اریبهشت سال ۱۴۰۰ می باشد. در این راستا با توجه به اینکه مصوبات ستاد ملی کرونا در حکم قانون می باشد لذا تسلیم اظهارنامه و پرداخت مالیات در سر رسید تعیین شده مشمول جریمه های موضوع بند (۵) ماده(۲۲) و ماده (۲۳) قانون مالیات بر ارزش افزوده نخواهد بود.
شایان ذکر است کلیه مهلت های قانونی که سر رسید آنها تاریخ انقضا مهلت اظهار نامه می باشد از جمله مهلت مقرر برای تسلیم گزارش حسابرسی مالیاتی موضوع تبصره (۱)  ماده (۲۷) قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز شامل تمدید مهلت موضوع بند (۶) بخشنامه فوق الذکر خواهد بود بنابر این مودیان مالیاتی برای تسلیم گزارش حسابرسی مالیاتی دوره چهارم (زمستان) سال ۱۳۹۹ با احتساب تعطیلات رسمی پانزدهم و شانزدهم خردادماه تا هفدهم خردادماه سال ۱۴۰۰ فرصت دارند.
جهت مشاهده متن نامه امور مالیاتی اینجا کلیک نمایید.

 
آرشیو
 
امتیاز دهی