رویدادها

.

پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به مناسبت بزرگداشت روز مهندس

1399/12/5 سه‌شنبه
مهندس گرانقدر و ارجمند
با سلام و تحیات
پنجم اسفندماه، خجسته زادروز حکیم نامی و دانشمند بزرگ ایران زمین، خواجه نصیر الدین طوسی که به عنوان روز مهندس نامگذاری شده، فرصتی مغتنم و مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت و پاسداشت شأن و منزلت مهندسان و اعتلای جایگاه مهندسی و تجلی اندیشه ها، باورها، خلاقیت، نوآوری، ابداع و ابتکارات است.
روز مهندس، روز تجلیل از خردورزی، توانمندی، اراده و پشتکار منحصر به فرد مهندسان ایران زمین در عرصه اندیشه و عمل می باشد که همواره طلیعه دار علم و فن و هنر بوده اند و از سرچشمه دانایی و توانایی خود راهی به سوی پیشرفت و تعالی ساخته اند.
بسی مایه مباهات و افتخار است که مهندسان ایران با تکیه بر نوآوری و خلاقیت ، علی رغم تمام محدودیت ها و چالشها، توانسته اند جایگاهی رفیع و ارزشمند در مسیر توسعه پایدار کشور داشته باشند.
مهندسان ساختمان،  با رعایت اخلاق مهندسی، وجدان حرفه ای، پایبندی به موازین قانونی ، دستورالعمل ها، ضوابط، آیین نامه ها و استانداردها، اجرای دقیق اصول فنی و حرفه ای و با روحیه همکاری و کار جمعی با شایستگی و توانمندی مثال زدنی خود، زمینه ساز رفاه و آرامش ، پیشرفت ، تعالی و توسعه پایدار کشور در عرصه های مختلف بوده اند و نقش موثری در سازندگی ، عمران و آبادانی میهن عزیزمان داشته اند.
فرصت را مغتنم شمرده ، ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از زحمات صادقانه و تلاشهای مجدانه همه فعالان عرصه مهندسی کشور، روز پرافتخار مهندس را به همه مهندسان میهن اسلامی مان ، بویژه به اعضای ارجمند سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران تبریک و شادباش عرض نموده ، سلامتی ، تندرستی ، بهروزی و توفیقات روزافزون همگان را از خدواند مهربان مسألت می نمایم.


 
سید علیرضا میرجعفری
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان
استان تهران
آرشیو
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر