بررسی خطا در ارتباط با سرویس استعلامی ماده 186 در سامانه سپامک
به اطلاع کلیه اعضای محترم سازمان میرساند؛
در هنگام ثبت درخواست هرگونه تغییرات در سامانه سپامک اعم از تمدید، صدور، ارتقا، یا درج صلاحیت جدید، در صورت مشاهده اخطار «خطا در ارتباط با سرویس استعلامی ماده 186» لازم است موارد به شرح ذیل مورد بررسی قرار گیرد:
- عدم وجود نقص در پرونده مالیاتی در درگاه خدمات الکترونیک مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir
- فعال بودن پرونده مالیاتی در درگاه خدمات الکترونیک مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir
- مطابقت کد پستی مندرج در صفحه اول سپامک با کد پستی ثبتنام مالیاتی (در صورت نیاز به ویرایش کد پستی ثبتنام مالیاتی میبایست با به همراه داشتن مدارک سکونتی و تأییدیه کد پستی به اداره امور مالیاتی مربوطه مراجعه نمایید.)
نکته! درصورتیکه موارد فوقالذکر بررسی و رفع گردید اما همچنان اخطار «خطا در ارتباط با سرویس استعلامی ماده 186» در سپامک نمایش داده شود، موضوع مربوط به اختلال در سامانه سپامک است و میبایست در ساعات آتی مجدد نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایید.
اعضای محترم سازمان میتوانند در صورت بروز هرگونه مشکل در زمینه امور مالیاتی، با شماره 42644 داخلی 5 واحد امور مالیاتی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، تماس حاصل نمایند.
جهت دریافت راهنمای نحوه استعلام گواهی موضوع ماده 186 در سامانه سپامک اینجا کلیک نمایید.
امور مالیاتی