اطلاعیه ها

.

سومین همایش ملی مشارکت در ساخت

1401/3/30 دوشنبه
در راستای سیاست ارزشمند جهش تولید و تأمین مسکن با هدف رونق ساخت‌وساز شهری و عمرانی «سومین همایش ملی مشارکت در ساخت» برگزار می‌شود. در این همایش طیف وسیعی از دست‌اندرکاران صنعت ساخت‌وساز ازجمله؛ مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی و سایر وزارت خانه‌های تخصصی. مدیران شهری. مدیران ارشد بانک‌ها. اعضای محترم کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی. استانداران و فرمانداران. سایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی. اعضای محترم هیئت‌علمی دانشگاه‌ها. فعالان اتاق‌های بازرگانی. شهرداران و مدیران شهری و اعضاء محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور. انبوه‌سازان ساختمان و کارآفرینان صنعت ساختمان و شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال در زمینه تولید و اختراع نیومتریال‌ها در حوزه ساختمان حضور خواهند یافت. در کنار سومین همایش ملی مشارکت در ساخت نمایشگاه جانبی (تخصصی) برگزار می‌شود.

محورهای اصلی همایش
معرفی پروژه‌های مشارکتی/ جذب سرمایه اشتغال‌زایی کارآفرینی/ اشاعه نگرشی تولید محور در بازار ساختمان با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و اشتغال‌زا بودن صنعت مسکن/ بازنمایی جایگاه نهادهای حاکمیتی و حرفه‌ای (مانند وزارت راه و شهرسازی. سازمان نظام مهندسی ساختمان. شهرداری‌ها و بنیاد مسکن و...) در پروژه‌های مشارکت در ساخت/ معرفی مدل‌های ملی و بین‌المللی سرمایه‌گذاری در ساخت‌وساز شهری و نظام فنی. اجرایی/ نقش قراردادی مشارکت در ساخت در تأمین رفاه اجتماعی در زمینه مسکن/ نقش مدیریت در پروژه‌های مشارکت در ساخت/ درس آموخته‌ها کارشناسی در قراردادهای مشارکت در ساخت/ روش‌های جذب سرمایه و نقش بانک‌ها. بیمه‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری در قراردادهای مشارکتی/ همفکری و هم‌افزایی در تشکل‌های اندیشه‌ورز با هدف عملیاتی شدن تأمین مسکن اقشار کم‌درآمد در طرح جهش مسکن دولت مردمی/ آسیب‌شناسی قراردادهای مشارکت در ساخت/ معرفی روش‌های حل اختلاف در قراردادهای مشارکت در ساخت/ شیوه نقش‌آفرینی ارکان پروژه در ساخت‌وساز شهری

مخاطبین
مهمانان ویژه سومین همایش ملی مشارکت در ساخت مسئولین وزارت راه و شهرسازی، مدیران دولتی، مدیران و اعضاء محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، انجمن‌های تخصصی حوزه ساختمان و پیمانکاران، انبوه‌سازان و سازندگان و شرکت‌های تولیدکننده لوازم و تجهیزات ساختمانی.

اطلاعات تکمیلی
آدرس محل برگزاری: تهران، بزرگراه چمران شمال، رو به روی پمپ‌بنزین ولنجک، مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما
آدرس دبیرخانه: تهران، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان توانیر، ساختمان شماره 5، واحد 18
تلفن دبیرخانه: 88198428-021 88191673-021 تلفن مستقیم دبیرخانه: 88641217-021

آرشیو
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر