اطلاعیه ها

.

سوءاستفاده از اموال سازمان در تبلیغات سیاسی ممنوع است/ تأکید بر فراهم‌سازی بستر مشارکت حداکثری در انتخابات

1400/3/22 شنبه

سیاست سازمان نظام‌مهندسی ساختمان تشویق جامعه معزز مهندسی برای مشارکت حداکثری در انتخابات است. با این وجود تأکید می‌شود هرگونه سؤاستفاده از امکانات، نام و نشان سازمان له یا علیه هریک از نامزدهای محترم انتخابات ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران، رونق صنعت ساختمان و غلبه بر مشکلات عدیده اقتصادی جز با روی کار آمدن دولت مقتدر و مردمی امکان‌پذیر نخواهد بود. تشکیل چنین دولت توانمندی که بتواند با حداکثر توان نسبت به رفع مشکلات مردم تلاش کند، جز با مشارکت حداکثری مردم و جامعه مهندسی امکان‌پذیر نیست.
لذا از آحاد مهندسان معزز سازمان، کارمندان و همه شهروندان محترم دعوت می‌شود ضمن مشارکت در انتخابات پیش رو،زمینه حضور حداکثری در انتخابات فراهم گردد. همچنین با عنایت به اینکه حفاظت و صیانت از بیت‌المال اهمیت مضاعف دارد،به کارمندان سازمان مرکزی و دفاتر نمایندگی مجددا ابلاغ می گردد که هیچ فردی حق ندارد از هیچ‌کدام از امکانات نظام‌مهندسی و بیت‌المال برای تبلیغ هیچ جناح یا کاندیدای خاصی استفاده کند.همچنین در ساعات اداری مطلقاً نباید له یا علیه هیچ‌کدام از نامزدهای محترم فعالیت نمایند. استفاده از امکانات، نام و نشان سازمان له یا علیه هیچ کمپین انتخاباتی نیز تحت هیچ شرایطی مجاز نیست.
در صورت مشاهده هرگونه تخلف قطعاً قاطعانه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
آرشیو
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر