.

اخبار

.

گفت‌وگوی رئیس سازمان با رادیو تهران درباره گودهای پرخطر؛ میرجعفری: رعایت هشدارهای نظام‌مهندسی برای مقاوم‌سازی الزامی است

1400/3/24 دوشنبه

مهندس سیدعلیرضا میرجعفری رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران در گفت‌وگو با خبر رادیو تهران نسبت به رهاسازی گودهای پرخطر در پایتخت هشدار داد.

سید علیرضا میرجعفری رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران در گفت‌وگو با خبر شبکه رادیویی تهران از شناسایی 26 گود پرخطر در کارگاه‌های ساختمانی پایتخت خبر داد که دو گود از میان آنها از خط قرمز هم عبور کرده‌اند.

وی در ادامه این گفت‌وگو تأکید کرد: 8 مورد از میان این 126 گود بسیار پرخطر ارزیابی شده‌اند. 2 مورد از این گودها هم مواردی هستند که توسط سازمان نظام‌مهندسی ساختمان اعلام شده که احتمال دارد ایجاد ریزش کند.

رئیس نظام‌مهندسی تهران با بیان این‌که متأسفانه 10 گود پُرخطر در کارگاه‌های ساختمانی تهران به‌حال خود رها شده‌اند، خاطرنشان کرد: درباره 8 گود بسیار پرخطر توسط ناظرین و بازرسان سازمان هشدارهای لازم به شهرداری تهران داده شده است.

مهندس میرجعفری در پاسخ به سؤال خبرنگار رادیو اعلام کرد امکان معرفی گودهای پرخطر به‌صورت علنی وجود ندارد اما همه ملاحظات، نامه‌نگاری‌ها و مراتب اداری توسط ناظرین و بازرسان سازه سازمان انجام شده است.

وی با تأکید بر این‌که رفع مشکل گودهای پرخطر وظیفه نظام‌مهندسی تهران نیست، افزود: امیدواریم هرچه سریع‌تر هشدارهای ناظرین سازمان جدی گرفته شده و نسبت به رفع مشکل و مقاوم‌سازی اقدام گردد.

انتهای پیام/
آرشیو
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر