جلسه‌ی آموزشی راه اندازی سامانه‌ی نقشه‌های تفکیکی برگزار شد

جلسه‌ی آموزشی راه اندازی سامانه‌ی نقشه‌های تفکیکی در دفاتر نمایندگی استان تهران با حضور نمایندگان دفاتر نمایندگی در محل سالن اجتماعات سازمان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، بهمن مؤمنی مقدم، مدیر دفتر نقشه‌های تفکیکی با تشریح روند رو به بهبود اجرایی شدن تفاهم‌نامه‌ی نقشه‌های تفکیکی، اهم مصوبات کمیته‌ی اجرایی و کارگروه استانی در راستای ارتقای سلامت اداری و جلوگیری از هرگونه مشکلات احتمالی در دفاتر نمایندگی را تشریح کرد.

وی در این راستا گفت: هر یک از اعضای نقشه‌بردار می‌تواند در تهران و دو شهرستان دیگر مطابق تقسیم بندی انجام شده فعالیت و همکاری داشته که می‌بایست از طریق دفتر مرکزی معرفی و خود نسبت به انجام خدمات مربوطه و تحویل نقشه‌ها اقدام کند.

مومنی مقدم افزود: ارجاع کار بر مبنای تحویل کارهای در دست اقدام و تشکیل صف انتظار و با رعایت معدل متراژ کاری(بر حسب منطقه) و گردش در حوزه‌های ثبتی و رعایت عدالت در توزیع کار خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کارهای بالاتر از 5000 متر باید به بیشتر از یک نفر ارجاع شود، تصریح کرد: از ارجاع کار مربوط به یک حوزه‌ی ثبتی به کارمندان همان حوزه که عضو سازمان هستند خود داری به عمل می‌آید و هرگونه اختلاف و موضوعی که در دفاتر حل و فصل نشود باید به کمیته‌ی اجرایی گزارش داده شود.

در ادامه‌ی این نشست، پرسش‌ها و مشکلاتی که دفاتر نمایندگی در رابطه با تهیه‌ی نقشه‌های تفکیکی با آن‌ها مواجه هستند مطرح و پاسخ و راهکار مناسب ارایه شد.

در بخش دیگر این جلسه‌ی آموزشی، سامانه‌ی مربوطه‌ و روش تشکیل پرونده و منوهای مختلف آن توسط پروین افشار، کارشناس واحد IT آموزش داده شد.

در پایان مقرر شد از تاریخ 93/11/01 سامانه‌ی تهیه‌ی نقشه‌های تفکیکی در دفاتر پیاده سازی و راه اندازی شود.